söndag 30 augusti 2009

Betting 3#

Under helgen fick bloggandet läggas på hyllan, men jag tänkte dra igenom lite snabbt vad som hänt sen sist. Inte helt oväntat; Manchester City slog Palace och gav mig lite extra pengar (250kr) på kontot, tyvärr pengar som snabbt spelades bort pga. girighet.

Som tur var tog det inte lång tid innan jag kunde vinna lite igen och eftersom jag skriver detta i efterhand blir det bara en kort resumé om de senaste vinsterna:


Femling:
Tottenham - Birmingham 1
Milan - Inter 2
Bayern Leverkusen - Bochum 1
Aston Villa - Fulham 1
Groningen - PSV Eindhoven 2 Utdelning: 585kr

Det kanske också är att ta ut vinsten i förskott men det känns faktiskt som att detta fall är solklart. Trots att jag vet att jag inte borde så valde jag att försöka med ett större system, resultatet blev en nioling. För er som inte vet så betyder det att alla nio matcher man tippar på måste gå igenom, annars blir det 0 kr utdelning... Följande nioling är just nu i spel. 8 är klara och 1 till så är vinsten min;

Nioling

Manchester United - Arsenal 1 X
Lyon - Nancy 1 X
Bayern München - Wolfsburg 1 X
Aston Villa - Fulham 1 X
Portsmouth - Manchester City 2 X
Groningen - PSV Eindhoven 2 X
Barcelona - sp. Gijon 1 ?????????
Real Madrid - Deportivo 1 X
Hamburg - Köln 1 X Möjlig vinst: 1 631kr

Detta är alltså en sammanfattning av vad som har hänt under helgen, så det enda som finns att göra nu är att hoppas på att Zlatan och Barca vinner över Gijon.

Status: + 294kr
Skattkistan: 794kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar