torsdag 27 augusti 2009

Betting 2#

Gårdagens spel lämnade endast en förlust på 50kr och en något besviken känsla. 2/3 av trippeln duger inte för att tjäna pengar och jag har nu insett att det är lätt att vara efterklok. Planen nu är att istället för att spela på kombinationer och system så ska jag endast spela enskilda matcher med högre summa satsad. Jag kommer sänka oddsen men samtidigt minska risken för förlust, det kommer gå sakta men det kommer gå framåt och då slipper jag den bittra känslan av förslust.

Dagens enda spel jag vill lägga ett spel på är följande:

Crystal Palace - Manchester City 2

Manchester city är ett nyformat lag denna säsong, och de kommer in och spelar med en ny energi och de har en ny attityd inom laget. Carlos Téves och Emmanuel Adebayor´s förmågor kommer att fungera som bra nytillskott på anfallsfronten för Manchester City som kommer att leda till en uppåtgång i tabellen från förra året. Själv skulle jag inte bli förvånad om det blir en stor förändring i toppen detta år utav ligan. Detta är iaf dagens bet och jag hoppas för min egen skull att det sitter.



Dagens bet: 150kr
Status: -
50kr
Skattkista efter dagens bet: 300kr

1 kommentar: